Zwierzaki Zodiaku

Z Runes of Magic Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Zwierzaki.png - kliknij, aby przejść

Zwierzakizodiaku.png - już tu jesteś

Poradnik w formie filmu[edytuj | edytuj kod]

Po polsku z dubbingiem: Odnośnik na YouTube

Zwierzątka Zodiaku[edytuj | edytuj kod]

Wzmocnienie pod ręką

Zapewnij sobie przewagę i zaznaj jeszcze więcej odmiany. Odkryj niezwykle ciekawe wyzwania czekające w Taborei i zapewnij sobie osobiste Zwierzątko Zodiaku razem z jego potężnymi wzmocnieniami.

Wzmocnienia[edytuj | edytuj kod]

Zwierzątka Zodiaku zwiększają:

• PD, PT oraz Szansę na Łup

• Punkty Życia oraz Many

• Atrybuty

• lub Obronę Fizyczną oraz Magiczną

Czym one są?[edytuj | edytuj kod]

To nowość w Taborei: Jak już zapewne wiecie, przez cały rok organizujemy regularne ekscytujące wydarzenia, które są zabawne i różnorakie, a teraz przynoszą graczom także ogromne korzyści.

Co miesiąc, poprzez zdobywanie dodatkowych nagród podczas wydarzeń, każdy z Was może stworzyć sobie nowego indywidualnego towarzysza, który dodaje naprawdę silne wzmocnienia. Im więcej nagród zamienisz, tym większa będzie Twoja przewaga. Na takie wierne zwierzątko czekałeś? No to jazda!

Jak zdobyć zwierzątko zodiaku?[edytuj | edytuj kod]

Weź udział w wydarzeniu i odbierz nagrodę. Potrzebujesz jej do stworzenia swojego Zwierzątka Zodiaku. Na przykładzie Festiwalu Rzemiosła dowiesz się, jak dostać takiego towarzysza i jego wzmocnienia.

Za różne misje dostaje się różne nagrody, dlatego zawsze inny BN będzie Ci przydzielał zadanie do wykonania.

Legendarny Skorpion
Legendarny Lew

Zdobywanie zwierzaka[edytuj | edytuj kod]

Pierwszym składnikiem, jaki otrzymasz w zamian za uczestnictwo w wydarzeniu, będzie tak zwany Proszek Żywiołów.
Istnieją cztery rodzaje proszku: wiatr, woda, ogień i ziemia.

Żywioł Dostępny w miesiącach
Wind.png Luty, Czerwiec, Październik
Water.png Marzec, Lipiec, Listopad
Earth.png Styczeń, Maj, Wrzesień
Fire.png Kwiecień, Sierpień, Grudzień

W dalszej kolejności, po zaliczeniu zadania, masz od 15% do 20% szans na zdobycie „Kryształu Zwierzątka”, który jest drugim potrzebnym składnikiem do stworzenia Zwierzątka Zodiaku.

W zależności od wydarzenia można otrzymać inny kryształ. Ten z kolei jest przyporządkowany jednemu z żywiołów: wiatrowi, wodzie, ziemi albo ogniowi i determinuje rodzaj zwierzątka, które dostaniesz po połączeniu z Proszkiem Żywiołów.

Mamy trzy warianty Zwierzątek Zodiaku:

  • młode
  • dorosłe
  • legendarne

Warianty[edytuj | edytuj kod]

Młode Zwierzątko Zodiaku gwarantuje 20% premii na PD, PT oraz Szansę na Łup. Począwszy od drugiego wariantu, zaraz po pierwszym przywołaniu zwierzątka, trzeba będzie wybrać wzmocnienie, które od tego momentu na stałe zostanie przypisane temu zwierzątku.

Czyli wybór wzmocnienia jest jednorazowy i wiążący. Zastanów się więc dobrze, czy bardziej Ci zależy na wzmocnieniu obrony, czy na zwiększeniu ataku.

Jeżeli posiadasz kilka wariantów zwierzątek, możesz aktywować jedno wzmocnienie na zwierzątko i w ten sposób uzyskać do trzech wzmocnień na raz.

Na przykład zwiększysz swoją Szansę na Łup o 145% poprzez następującą kombinację: wariant 1=20% + wariant 2=50% + wariant 3=75%.

Wybrane wzmocnienie zostanie aktywowane na 3 godziny po pierwszym przywołaniu danego dnia, przy czym wliczany jest także czas offline.

Tutaj możesz zobaczyć zestawienie korzyści, jakie wnoszą dorosłe i legendarne Zwierzątka Zodiaku. Masz wiele możliwości:

Legendarny1.png

Dorosłe Zwierzątko Zodiaku

  • Szansa na Łup zwiększona o 50%
  • 30% więcej PD za walkę
  • 5% więcej PŻ/PM
  • 5% więcej PT za walkę
  • Wszystkie atrybuty zwiększone o 2%
  • Obrona Fizyczna i Magiczna zwiększone o 3%

Legendarny2.png

Legendarne Zwierzątko Zodiaku

  • Szansa na Łup zwiększona o 75%
  • 40% więcej PD za walkę
  • 7% więcej PŻ/PM
  • 10% więcej PT za walkę
  • Wszystkie atrybuty zwiększone o 3%
  • Szansa na fizyczny i magiczny cios krytyczny zwiększona o +120 punktów
  • PD/PT po ukończeniu misji zwiększone o 10%
  • 10% redukcji odniesionych obrażeń

Rodzaj zwierzątka nie wpływa na stojące do wyboru wzmocnienia. Można posiadać kilka Zwierzątek Zodiaku i przypisywać im różne wzmocnienia. Radzimy odwiedzić NPC o imieniu Kalesy Norah, który stoi na miejskim moście u bram Varanas i uzyskać od niego więcej przydatnych informacji na temat Zwierzątek Zodiaku.

Tworzenie zwierzaka[edytuj | edytuj kod]

Łączenie składników w Magicznym Transmutorze:

Aby stworzyć swoje Zwierzątko Zodiaku, potrzebujesz Magicznego Transmutora i wystarczającej liczby doładowań. Zanim rozpoczniesz proces łączenia, na wszelki wypadek poradnik dotyczący korzystania z Magicznego Transmutora.

Legendarnytowarzysz.png

Najpierw Proszek Żywiołów, który otrzymałeś w nagrodę za udział w wydarzeniu, trzeba przemienić w przedmioty o większej wartości. Istnieje 5 różnych poziomów wartości:

Aby osiągnąć wyższy poziom wartości przedmiotu, musisz przemienić 3 przedmioty danego poziomu w 1 bardziej wartościowy przedmiot:

Nagroda za misję Potrzebne do
Gwiezdnego Piasku Młodych Zwierzątek Zodiaku Dorosłych Zwierzątek Zodiaku Legendarnych Zwierzątek Zodiaku
Proszek Żywiołów Gwiezdny Pył Gwiezdny Piasek Gwiezdny Kamień Gwiezdny Diament

Transmutorlegendarne.png

Magiczny Transmutor[edytuj | edytuj kod]

Proszek Żywiołów oraz Kryształ Zwierzątka tego samego żywiołu należy umieścić w Magicznym Transmutorze.

Zwierzątko tworzy się etapami, dlatego najpierw musisz połączyć w Magicznym Transmutorze następujące składniki:

Składnik 1 Składnik 2 Zwierzątko
3x Gwiezdny Piasek + Kryształ Zwierzątka = Młode Zwierzątko Zodiaku
3x Gwiezdny Kamień + Młode Zwierzątko Zodiaku = Dorosłe Zwierzątko Zodiaku
3x Gwiezdny Diament + Dorosłe Zwierzątko Zodiaku = Legendarne Zwierzątko Zodiaku

Festiwal Rzemiosła i zodiak zwierzątek[edytuj | edytuj kod]

Na Festiwalu Rzemiosła główne zadanie polega na tym, by za pomocą różnych czarów trafić Kule Energii tego samego koloru. Im większa kula, tym więcej punktów. Jeżeli nie trafisz na czas lub trafisz kulę nie tego koloru, wtedy kula wybucha, a Ty nie otrzymujesz żadnych punktów. Tak więc nagrody na wydarzeniach są nie tylko zależne od danego miesiąca, lecz także od Twoich starań.

Trzecim komponentem, który jest nagrodą związaną z Festiwalem Rzemiosła, jest Uniwersalny Składnik. Składniki te można otrzymać u Mydena Neila w zamian za Certyfikat Uczestnictwa w Festiwalu Rzemiosła i Proszek Żywiołów.

Natomiast 6 Certyfikatów Uczestnictwa w Festiwalu Rzemiosła można wymienić u Kasjerki Festiwalu Rzemiosła, stojącej na rynku głównym w Varanas, na receptury rzemiosła lub mikstury. Dowiedz się jeszcze, co i jak możesz wymieniać.

Poniżej możesz zobaczyć różne wydarzenia i zodiak zwierzątek:

Wydarzenie Zodiak
Festiwal Ognia Koziorożec
Festiwal Kwiatów Wodnik
Uroczystości Urodzinowe Ryby
Święto Wiosny Baran
Festiwal Muzyczny Byk
Festiwal Rzemiosła Bliźnięta
Festiwal Splotu Kolorów Rak
Bajkowy Festiwal Lew
Festiwal Soku Panna
Festiwal Dyń Waga
Jesienny Bankiet Skorpion
Festiwal Płatków Śniegu Strzelec