SerwerPvE

Z Runes of Magic Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Definicja[edytuj | edytuj kod]

Serwer PvE (ang. Player versus Environment) oznacza dosłownie gracz kontra środowisko, można dzięki temu wywnioskować, iż główny cel to radzenie sobie w środowisku (potwory, misje, itp.), w przeciwieństwie do Serwera PvP, aby tutaj walczyć z innym graczem wymagane jest wyzwanie go na pojedynek lub znalezienie się z nim na wojnie/specjalnej bitwie (w przeciwnych drużynach) albo ewentualnie musimy mieć w tym momencie, kiedy on włączony tryb PK, potocznie zwany "zjadaczką" (otrzymujemy go jako umiejętność po osiągnięciu wymaganego poziomu za misję w Auli Klas Varanas ).

Informacje o typach walki[edytuj | edytuj kod]

Pojedynek[edytuj | edytuj kod]

Pojedynek.png

Dzięki niemu możemy szybko i sprawnie zmierzyć się z graczami o to, który jest silniejszy, ma lepszą taktykę lub uzbrojenie.
Po zaakceptowaniu prośby o pojedynek przez obie osoby mamy 5 sekund, aby przygotować się do bitwy (np. możemy rzucić na siebie 10 sekundowe wzmocnienia).

Po rozpoczęciu pojedynku na mini mapie pojawia się czerwony okrąg, który obrazuje teren toczonego pojedynku.
Po jego przekroczeniu, automatycznie przegrywamy pojedynek.

Pojedynekmapa.png

Tryb PK[edytuj | edytuj kod]

TrybPK.png

Dostęp do tego trybu uzyskamy po wykonaniu misji Wymagania PvP w Auli Klas Varanas dostępnej od 15 poziomu u Lehmana.
W tym trybie mogą walczyć tylko osoby, które mają w tym samym momencie aktywowany ten tryb (Umiejętności -> Ogólne -> LPM na Włącz możliwość PK).
Jeżeli włączyłeś ten tryb przez przypadek, a nie chcesz zostać zabity naciśnij PPM na nową ikonkę przy mini mapie w ten sposób można, również anulować różne wzmocnienia oraz szybko schodzić z wierzchowca.

ŚmierćPK.png

Jeżeli jednak zostaniesz zabity nie dostaniesz długu, ale będziesz musiał wskrzesić się przy kamieniu odradzania lub zostać przez kogoś "podniesiony".

W przypadku, gdy zostaniesz przez kogoś zabity jego nick zostanie zapisany na liście Nemezis (wrogów, naciśnij na klawiaturze O i przejdź do 3 zakładki), dzięki której będziesz mógł szybko skontaktować się z Twoim wrogiem, zobaczyć wynik waszych walk oraz dopóki nie zniknie on z tej listy będziesz widzieć na chacie informację, jeśli się zaloguje/wyloguje.
Aby gracz nie był już Twoim wrogiem musisz go zabić tyle razy ile on zabił Ciebie albo użyj tego w LUA np. pobierz addon In Game Scripts i po wpisaniu /igsc wklej komendę DelFriend("HateFriend", "Nazwa Gracza") i naciśnij Execute

Lista Nemezis

Wojna Gildii[edytuj | edytuj kod]

Aby się na nią dostać Przywódca Gildii musi się na nią zapisać, szczegóły w artykule Gildia.

Dzięki temu trybowi możesz walczyć w drodze losowania nawet z innymi serwerami (jak trafisz na Niemców to nie za fajnie :>).

Umierając tutaj nie otrzymasz żadnego długu, jedynie czasowe osłabienie statystyk, które się powiększa...

Więcej o wojnie przeczytasz w artykule Gildia

Filmik pokazujący przykładową wojnę gildii: Odnośnik do YouTube

Pole Bitwy[edytuj | edytuj kod]

W opracowywaniu

Promotional Content