Drwalnictwo

Z Runes of Magic Wiki
Skocz do: nawigacja, szukaj

Machanie toporem z pieśnią na ustach wzmacnia twoją siłę, nie wspominając, że pozwala zapomnieć o płynącym czasie.

Chcesz się nauczyć drwalnictwa? Może też chcesz się nauczyć śpiewać? Śpiew to moje prawdziwe powołanie!
Co? Chcesz nauczyć się tylko drwalnictwa?
No dobrze... Cóż, drwalnictwo jest wspaniałą umiejętnością której warto się nauczyć! Drewno które pozyskasz, po przetworzeniu, może być użyte do tworzenia broni, zbroi jak również innych przydatnych rzeczy.
Wystarczy tylko kliknąć na wybrany pień, napewno znajdziesz go po drodze, by go ściąć !
No dalej idź i wypróbuj nowe umiejętności. Kiedy my drwale mówimy, że gdy pora iść, to trzeba iść! Hehe....

Zbieranie Drewna[edytuj | edytuj kod]

Woodcutting001.JPG

Kiedy przyjrzysz się otoczeniu, ujrzysz podświetlone lub migające rzeczy, które mogą zostać zebrane. Możesz również zobaczyć je na minimapie, w formie małych ikonek. W czasie twojej podróży, z łatwością będziesz w stanie dostrzec wszystkie dostępne surowce na twojej mapce.
Osoby, które już na początku bagatelizują zbieranie drewna, jako pierwsze będą żałować swojej decyzji i przeklinać swoją głupotę w późniejszym etapie gry!

Tabelka Drewna[edytuj | edytuj kod]

Poziom Nazwa
1 Drewno Jesionu
1 Drewno Kurantu
8 Drewno Wierzby
11 Drewno Skałodrzewu
14 Drewno Klonu
20 Drewno Dębu
21 Drewno Sekwoi
26 Drewno Sosny
31 Drewno Smoczej Brody
32 Drewno Ostrokrzewu
38 Drewno Cisu
41 Drewno Mędrców
44 Drewno Biesodrzewu Tarslin
51 Drewno Smoczego Drzewa
51 Drewno Wróżkowca
56r/57g Drewno Dębu Pradawnego Ducha
61 Drewno Wiecznego Drzewa
61r/63g Drewno Fastan Banyan
66r/69g Cyprysowe Drewno z Janost
71 Sosna Kamienna
75 Drewno Todo Ginkgo
81 Drewno Nadal Wisteria
86 Letnia Dębina

Ciesielstwo[edytuj | edytuj kod]

Świeżo zebranego drewna nie można wykorzystać do produkcji. Wcześniej będziesz musiał przerobić je na bardziej wartościowe materiały.
Ciesielstwo możesz znaleźć w Ogólnej zakładce interfejsu umiejętności. Znajdziesz tutaj receptury do przeróbki drewna, wybierz surowiec, który chcesz utworzyć z listy po lewej stronie, następnie w dolnej części interfejsu po prawej stronie, wybierz ilość, którą chcesz wyprodukować.
Jeżeli masz odpowiednią ilość surowca w plecaku, naciśnij "Zrób", by zacząć.

Musisz jednak pamiętać, aby być niedaleko Narzędzi Stolarskich, by móc przerabiać.

Woodcrafting1.jpg